Sunday 20 April 2014

ဗုဒၶသာသနာကမၻာအရပ္ရပ္သို႔ျပန္႔နွံ ႔သြားပုံ



ဗုဒၶသာသနာကမၻာအရပ္ရပ္သို႔ျပန္႔နွံ ႔သြားပုံ ( သုိ႔မဟုတ္) ေထရ၀ါဒဗုဒၶသာသနာအဒြန္႔ရွည္
ႀကာတည္တန္႔ေအာင္၀ိုင္း၀န္းေဆာင္ရြက္ႀကပါစုိ႔
အပိုင္း
          ပထမသဂၤါယနာ ကို ဗုဒၶပရိနိဗၺာန္စံျပီး  အႀကာမွာတင္တယ္၊
          တင္ျပီးေတာ့သာသနာဘယ္ေလာက္အထိသန္႔ရွင္းတည္တန္႔ခုိင္ျမဲေနခဲ့၊ဘယ္ေဒသေတြ
အထိျပန္႔နွံခဲ့သလဲဆိုေတာ့၊ေနာက္တစ္ႀကိမ္ဒုတိယသဂၤါယတနာတင္ရတဲ့အခ်ိန္က၊ဘုရားပရိနိဗၺာန္စံ
ျပီးနွစ္ေပါင္း(၁၀၀)ႀကာမွာဒုတိယသဂၤါယတနာတင္တယ္ဆိုေတာ့နွစ္ေပါင္း(၁၀၀)ေလာက္နီးနီးႀကာ
တယ္လုိ႔ဆိုရမွာေပါ့၊အမွန္ကေတာ့ဘုရားနဲ႔၀ိနည္း၊ပိဋိကတၱေတြကိုအမ်ိဳးမ်ဳိးျပဳျပင္ျပီးက်င့္ႀကံေနလာ
ႀကတာေတာ့သဂၤါယတနာမတင္မွီနွစ္ဘယ္ေလာက္ကထဲကလုပ္ေနႀကသလဲဆိုတာမသိရေပမဲ့
သံဂၤါယတနာတင္ရေအာင္အေျခအေနဆိုးလာတဲ့အထိကေတာ့(နွစ္၁၀၀ ) ဘဲဆိုပါေတာ့၊
          ဒုတိယသဂၤါယတနာတင္ရေလာက္ေအာင္ျဖစ္လာတဲ့ဗုဒၶသာသာနာရဲ႔အေျခအေနကိုႀကည့္
ရေအာင၊္ပထမသဂၤါယတနာတင္ခဲ့တဲ့အဇာတသတ္မင္းမ်ိဳးဆက္မ်ားျပတ္သြားျပိးေတာ့၊ေ၀သာလီ
မင္းမ်ိဳးႏြယ္တို႔ဆက္လက္စိုးစံတယ္၊ေ၀သာလီမ်ိးဆက္ထဲကသုသုဂါမမင္းရဲ႔သား၊ကာလေသာက
မင္းထက္မွာသာသနာပ်က္ဆီးဘုိ႔သာသနာျငိဳးမွိန္ဘုိ႔အေႀကာင္းေတြေပၚလာတယ္။
ေ၀သာျပည္သားမင္းမ်ားလက္ထက္မွာ၊ဗုဒၶရဲ႔၀ိနည္း၊နဲ႔ဓမၼေတြကုိဂိ်န္းရဟန္းမ်ား၊၀ဇၨီတုိင္းသားရဟန္းမ်ား၊ကျပင္ဆင္ျဖည့္စြပ္ျပိးက်င့္သုံးလာႀကတယ္၊
အဲအေႀကာင္းနဲ႔ပတ္သက္ျပိး သပိတ္အုိင္ဆရာေတာ္ ေဟာထားတဲ့တရားထဲက နဲနဲထုတ္နဳတ္ျပိး
ျပပါမယ္ ) အဲဒါအသံဖုိင္ကပါ
(ရွင္ပရိနိဗၺာန္စံျပိးလုိ႔ဒီဇဗၺဴဒီပါဆုိတဲ့အႏၵိယျပည္မွာဗုဒၵသာသနာထြန္းကားခဲ့တာနွစ္ေပါင္း၂၃၀ေက်ာ္
ခဲ့ျပိဘုရား၊ဘုရားပရိနိဗၺာန္စံျပိးနွစ္၁၀၀တုန္းကအျဖစ္အပ်က္ကေလးမ်ားရွိခဲ့တယ္
          ေ၀သာလီဆိုတဲ့ျမိဳ႔မွာ၀ဇၨီဆိုတဲ႔ရဟန္းမ်ားကသာသနာေတာ္ရဲ႕ဆန္က်င္ဘက္၀ါဒ၁၀မ်ိဳးကုိ
ေရြးခ်ယ္ထုတ္ျပန္ျပိေတာ့က်င့္သုံးခဲ့ဘူးတယ္၊အဲဒီ၀ီဇၨီရဟန္းတို႔ကိုမင္းနဲ႔ရသမေထရ္တို႔ကေဖ်ာင္းဖ်ျပိးေတာ့ဒီအဓမၼ၁၀မ်ိဳးကိုစြန္႔လွြတ္ႀကပါဘုရားရွင္သာနာပ်က္စီးေႀကာင္းျဖစ္ပါတယ္၊ဘယ္လုိဘဲေျပာေျပာ၊၀ဇၹီရဟန္းမ်ားကဒီအဓမၼ၀ိနည္း၁၀ခ်က္ကိုမစြန္႔လွြတ္ႀကဘူး၊အဲဒီမွာရွင္ဘုရင္နဲ႔သာသနာဦးေဆာင္ရသမေထေတြကအရွင္ဘုရားတုိ႔၊ဓမၼနဲ႔၀ိနိယကိုသံဂၤါယတနာတင္မယ္၊ဒီအဓမၼ၁၀ခ်က္ထုတ္ျပန္တဲ့အရွင္ဘုရားတို႕ကိုတပည့္ေတာ္ကအေပါင္းအသင္းမလုပ္ဘူး၀ိုင္းပါယ္မယ္
          အဲဒီေတာ့၀ဇၨီသံဃာေတြကသီးျခားဂိုဏ္တစ္ဂိုဏ္းေထာင္မယ္ဆိုျပီးေတာ့၊ဂိုဏ္တစ္ဂုိဏ္း
ေထာင္သြားတာမဟာသံဃိကဂိုဏ္းဆိုျပီးျဖစ္လာတယ္၊ေ၀သာလီမွာတည္ေထာင္တယ္၊
         
Page 07
အဲဒီမဟာသံဃိကဂုိဏ္းႀကိးကိုေ၀သာလီျပည္ကလက္မခံေတာ့ကတေျဖးေျဖးနဲ႔ေျမာက္ဘက္ကိုေရြ႔
ေရြ႔သြားလုိက္တာ၊ေနာက္ပို္င္းက်ေတာ့သူတို႔ကဒီအဓမၼ၀ါဒ၁၀ခ်က္ကိုထပ္တိုးခ်ဲ့ျပဳျပင္ျပိး
ေတာ့က်င့္သံုးလာတယ္၊ဥပမာ-အရက္မ်ားခပ္နုဳနဳေလးဆိုရင္ေသာက္ေကာင္းတယ္အဲဒါမ်ိဳး၊ေနာက္
မြန္းလြဲေနာက္ပို္င္းဆြမ္းမစားနဲ႔ဆုိေပမဲ့ေနေလးလက္နွစ္သစ္ေလာက္ေက်ာ္လဲစားေကာင္းတယ္ေပါ့
ေနာက္ဆုံးက်ေတာ့ ၂၄ နာရီစားတာဘဲကိုရီးယားတို႔၊ဂ်ပန္တို႔မွာဂ်န္ဘုန္းႀကီိး၊ကိုးရီးယားဘုန္းႀကီး
ေတြ၊Black Label – white Label တုိ႕အကုန္ေသာက္တာဘဲ-ဒါဘာလဲဆိုေတာ့Protestic -သာသနာေတာ္မွာေတာ္လွန္ေရးဂုိဏ္းေတြေပၚလာတယ္ ၊ခရဇ္ယာန္မွာလဲဒီတို္ငး္ရွိတာဘဲ
ဂ်ာမဏီကေနျပီးေတာ့မာတင္လူတာကင္းတုိ႔ကစလုပ္လာႀကတယ္၊
အဲဒီ၀ိဇၨီရဟန္းေတြက( Protestic )ေထာင္တာ ေနာက္ေသာအခါမွာ၀ိနည္းေတြကိုအကုန္လုံး
သုတၱ၊၀ိနည္း၊အဘိဓမၼာအကုန္လုံးျပင္ဆင္ျပိးေတာ့၊အသစ္လုပ္တို္င္းဂုဏ္းကိုထူေထာင္ျပိးတယ္
ကဲအားလုံးဘုရားဆုပန္ႀက၊ေယာက်္ားမွန္ရင္ဘုရားျဖစ္ေစရမယ္ဆုိျပိးေတာ့ေထာင္တယ္၊အဲဒီဂိုဏ္း
ကိုမဟာယာနဆုိျပီေခၚတယ္၊အဲဒါဘယ္တုန္ုးကျဖစ္သလဲဆိုေတာ့ဘုရားပရိနိဗၺန္စံျပီးနွစ္ေပါင္း၁၀၀
ေ၀သာလီမွာျဖစ္တယ္၊)
သပိတ္အုိင္ဆရာေတာ္ေဟာထားတဲ့တရားထဲမွ အနည္းငယ္ေကာက္နွဳတ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္၊
သူတို႔ျပင္ဆင္က်င့္သုံးလာႀကတဲ့အခ်က္(၁၀ ) ခ်က္အေသးစိတ္ကေတာ့
          သဂၤ ီေလာဏကပၸ = သားဦးခ်ဳိထဲထည့္ျပီးေဆာင္ထားတဲ့ဆားကိုေန႔စဥ္ဆမ္းစားတိုင္း
ေရာျပီးစားနုိင္တယ္။
          ဒြဂုၤလကပၸ =ေနမြန္းလဲြျပိးေနာက္၊ေနရိပ္လက္နွစ္သစ္လြန္တဲ့အထိရဟန္းမ်ားဆြမ္းစား
နိုင္တယ္။
          အာ၀ါသကပၸ = မဟာသိမ္ႀကီးတစ္ခုအတြင္းေက်ာင္းအေဆာက္အဦးမ်ားစြာရွိခဲ့ရင္၊
တစ္ေက်ာင္းစီခဲြျပိး၊တစ္ခ်ိန္ထဲမွာသံဃာ့အစည္းအေ၀းျပဳျပိး၊ဥပုသ္ကံ(သံဃာ့ကံ)မ်ားျပဳလုပ္နိုင္တယ္          အနဳမတိကပၸ = သံဃာ့အစည္းအေ၀းမ်ားတြင္အရင္ေရာက္နွင့္ေသာသံဃာမ်ားက
(ေနာက္မွေရာက္လာေသာသံဃာမ်ား၏သေဘာတူခ်က္ကိုေနာက္မွရယူမည္ဟုႀကံ၍)ဆုံးျဖတ္ခ်က္
တစ္ခုခုကိုခ်မွတ္နိုင္သည္၊သံဃာ့ကံျပဳလုပ္နိုင္သည္။
          အာစိစဏၰကပၸ = ၀ိနည္းနွင့္ ညီသည္ျဖစ္ေစမညီသည္ျဖစ္ေစ မိမိတုိ႔ဆရာသမားမ်ားျပဳ
လုပ္ခဲ့ေသာအစဥ္အလာထုံးစံအတို္င္းျပဳလုပ္နိုင္သည္၊အာပတ္မသင့္နိုင္။
          ဂါမႏၱရကပၸ = တစ္ျခားတစ္ေနရာသို႕သြားရန္ကိစၥရွိပါက ပ၀ါရိတ္သင့္ေသာရဟန္းသည္
Page 07
အတိရိတ္၀ိနည္းကံမျပဳေသာဆြမ္းကိုစားနိုင္သည္။
          အမထိတကပၸ = ပ၀ါရိတ္သင့္ေသာရဟန္းသည္အတိရိတ္၀ိနည္းကံမျပဳဘဲ၊နုိ႔ရည္အျဖစ္
Page 08
ကိုလြန္၍ဒိန္ခ်ဥ္အျဖစ္သို႔မေရာက္ေသးေသာနုိခ်ဥ္ကိုေသာက္နိုင္သည္။
          ဇေဠာဂီ = စိမ္ရည္( ေခါင္ရည္အျဖစ္သုိ႔မေရာက္ေသးေသာ )ေသရည္စိမ္အနုစားကို
ရဟန္းမ်ားေသာက္သုံးနိုင္သည္။
          . ဒသက . နိသိႏၷ = အျမိတ္အဆာမပါေသာေနရာထိုင္ခင္း၊(နိသီဒိုင္)သည္ရဟန္း
မ်ားနွင့္အပ္စပ္သည္။
          ၁၀ ဇာတရူပ . ရဇတ = ရဟန္းမ်ား ( ေရွြေငြ ) အသျပာကိုအလွဴခံနိုင္သည္။
အဲဒီဗုဒၶရဲ႔ ဓမၼ နဲ ၀ိနည္းေတြကိုျပင္ဆင္ျပီးက်င့္သုံးႀကတဲ့၊ဂ်ိန္းရဟန္းမ်ားနဲ႔၀ဇၨီရဟန္းမ်ားကိုရွင္ဘုရင္
ေတြကိုယ္တိုင္က၊ကိုယ္းကြယ္ႀကတယ္၊ခ်ီးေျမွာက္ႀကတယ္၊
          အရွင္မဟာယသမေထရ္သည္ေ၀သာလီျပည္၊မဟာ၀ုန္ေက်ာင္းတိုက္ကုိႀကြေရာက္လာတဲ႔
ေန႔တစ္ေနွ႔မွာဥပုသ္ေန႔နဲ႔ႀကုံႀကိုက္ေနလုိ႔၀ဇၨိရဟန္းတို႔ကတရားပဲြတစ္ခုက်င္းပျပဳလုပ္ေနပါတယ္၊
တရားပဲြအလယ္မွာေရြဖလားတစ္ခြက္ကိုခ်ထားျပီး၊တရားနာႀကြေရာက္လာႀကသူမ်ားဒါယကာမ်ား
ကုိပရိကၡရာဘုိးအတြက္တက္နိုင္သမ်ွအလွဴေငြထည့္ႀကရန္နွိဳးေဆာ္ေနတာေတြ႔ရပါတယ္၊သည္အခါ
မွာ အရွင္မဟာယသမေထရ္ကဒါယကာတို႔ထံမွေရွြေငြအသျပာကိုအလွဴအမခံရ၊ရဟန္းေတာ္မ်ားနွင့္
မအပ္စပ္ေႀကာင္း။၀ိနည္းေတာ္နွင့္မညီေႀကာင္းေျပာဆိုဟန္႔တားေပမဲ့၊ဓေလ့ထုံးစံျဖစ္ေနတယ္ဆိုျပီး
ေကာက္ခံျမဲေကာက္ခံတယ္၊ဒါယကာမ်ားကလဲလွဴျမဲလွဴပါတယ္၊တရားပဲြျပီးေတာ့ေရွြဖလားထဲမွေငြ
မ်ားကိုရဟန္းမ်ားအညီအမွ်ခဲြေ၀ယူႀကပါတယ္ ၊အရွင္မဟာ.မေထရ္ကိုလဲေ၀စုေပးတယ္၊အရွင္မဟာ
ယသမေထရ္ကလက္မခံဘဲျငင္းပယ္ျပီးဒီလုိလုပ္တာ၀ိနည္းေတာ္နဲမညီဘူးလုိေျပာတဲ့အခါမွာ၀ဇၨိီရဟန္းမ်ားက၊အရွင္မဟာယသမေထရ္ဟာ၊ေ၀သာလီျပည္ရွိသံဃာထုအေပၚအႀကည္အညိုပ်က္ေအာင္
ေဟာေျပာတယ္လုိစြပ္စဲြျပစ္ႀကျပိး၊အရွင္မဟာယသမေထရ္ကိုေ၀သာလီျပည္ထဲလွည့္လည္ျပိးေတာင္းပန္ရမယ္လုိ႔ဆိုျပိး ( ပဋိသာရဏီယကံ)၀ိုင္း၀န္းျပီးအေရးဆိုႀကတယ္၊
          အရွင္မဟာယသမေထရ္က၀ဇၨီရဟန္းမ်ားေျပာတ့ဲအတိုင္းမျပဳလုပ္ဘဲ၊ဘုရားရွင္လက္ထက္
ေတာ္ကာလက၊(အရွင္ဥပႏၵ)ကိုအေႀကာင္းျပဳျပိးေရွြေငြအလွဴခံမွဳကိုတားျပစ္ေသာ(အဓမၼ-တၱဳ၁၀ မ်ိဳးကိုဒါယကာတိုထံမွအလွဳမခံထိုက္တဲ့၀ိနည္းသိကၡပုဒ္ကိုပညတ္ခဲ့ေႀကာင္းတရားေဟာတယ္၊
          သည္အခါမွာ၀ဇၹီရဟန္းမ်ားကအရွင္မဟာယသမေထရ္ကို(ဥေပကၡနီယကံ)(သံဃာ့ေဘာင္
မွ၀ိုင္းႀကဥ္မွဳကိုျပဳႀကရန္သံဃာအမ်ားစုေ၀းတိုင္ပင္ႀကတယ္၊
         အရွင္မဟာယသမေထရ္က၀ဇၹိီရဟနု္တို႔ရဲ႔၀ိုင္းႀကဥ္မွဳကိုလက္မခံဘဲ၊ဟိမ၀ႏၱာေတာတြင္းသို႕
စ်ာန္ျဖင့္ႀကြသြားျပီး(အေဟာဂဂၤါ)ေတာင္မွာသတင္းသုံးေနတဲ့အရွင္သမၻဴတမေထရ္ကိုဘုရားရွင္ေဟာ
ႀကားထားတဲ့အဓမၼ၀တၱဳ( ၁၀ ) အေႀကာင္းနဲ႔ ေ၀သာလီျပည္မွ၀ဇၹီရဟန္းတို႔၀ိနည္ေတာ္နွင့္မညီက်င့္
ႀကံေနႀကပုံကိုေလွ်ာက္ထားတယ္။
( ဒိီေနရာမွာ ဆရာေတာ္ဦးသုမဂၤလေဟာထားတဲ့ ) မတရားမွဳေတြကအင္းအားမ်ားလာရင္တရားမွဳ
Page 09
ေတြကတိမ္ျမဳပ္ကုန္တဲ့အေႀကာင္းယခုေခတ္မွာလဲဒီအတိုင္းျဖစ္တာေလးေဟာထားတာနာႀကည့္ပါ)
အရွင္သမၻဴတမေထရ္ကအဓမၼ၀တၱဳ (၁၀ ) ခ်က္ဟာဘုရားရွင္ေဟာႀကားထားတဲ့၀ိနည္းေတာ္နဲ႔မညီ
ေႀကာင္းအဆုံးအျဖတ္ကိုရရွိတယ္၊
          အဲဒီမွာတင္ဒုတိယအႀကိမ္သဂၤါယတနာတင္ဘုိ႔အေႀကာင္းေပၚေပါက္တာတယ္ဆိုပါေတာ့
သဂၤါယတနာတင္ဘုိ႔အတြက္အိႏၵိယျပည္အေနာက္ဘက္ပိုင္းေဒသမွေရာက္လာတဲ့ရဟႏၱာမေထရ္
ျမတ္ႀကီး(၆၀)၊ဥေဇၹနိ(ေတာင္ဘက္ပိုင္းမွႀကြေရာက္လာႀကတဲ့ရဟႏၱာမေထရ္ႀကီး(၈၀)၊အေရွ႔ပိုင္း
ေဒသမွအရွင္သဗၺကာမီအမွဳးျပဳတဲ့တိပိဋကဓရ၊ရဟႏၱာမေထရ္ႀကီး()ပါး၊ဥေဇၨနီ၊ရာဇျဂိဳလ္၊စတဲ့အ
ေနာက္ပိုင္းေဒသမွရွင္ေရ၀တမေထရ္အမွဴးျပဳတဲ့တိပိဋကဓရ၊ရဟႏၱာမေထရ္ႀကီး()ပါး၊ဦးေဆာင္ျပိး
ရဟႏၱာမေထရ္အပါးနဲ႔(၇၀၀ ) စုေ၀းျပီးသဂၤယတနာတင္ပါတယ္၊
        ဒုတိယသဂၤါယတနာတင္တဲ့အခါမွာထူးျခားခ်က္က၀ိနည္းေတာ္ကိုအထူးသီးျခားေဖၚထုတ္ျပီး
ျပဳစုတ့ဲအခ်က္ျဖစ္ပါတယ္ ၊ကထာ၀တၱဳအဲဒီကစျပီးေပၚတဲ့လုိဆိုနို္င္ပါတယ္၊
         သဂၤါယနာတင္တဲ့အခါမွာသံဃာ့ေထရ္အရွင္ေရ၀တက၊အဓမၼ၀တၱဳ(၁၀)ခ်က္ကို၀ိနည္းေတာ္
နဲ႔ညီမညီအေမးေလွ်ာက္ထားျပိး၊အရွင္သဗၺကာမီမေထရ္ျမတ္ကအခ်က္ခ်င္းျပန္လည္ေျဖႀကားပါတယ္၊အဲဒီအဆုံးအျဖတ္ကိုသံဃာ့အစည္းအေ၀းႀကီးကတညီတညြတ္ထဲအတည္ျပဳျပိးသံဂၤါရယတနာ
တင္လုိက္ႀကတာျဖစ္ပါတယ္ ၊
သဂၤါယနာတင္တဲ့ေနရာကေတာ့ပါဋလိပုတ္ျပည္မွာတင္ပါတယ္၊ဘုရားပရိနိဗၺာန္စံျပီးနွစ္ေပါင္း
(၁၀၀ )အႀကာ ဘီစီ ( ၄၄၃ ) မွာျပဳလုပ္ပါတယ္ ၊ အာလာေသာကမင္းႀကီးကအာဏာစက္ သဃာထုကဓမၼစက္ျဖင့္ေထာက္ပံ့ကူညီေပးျပိးရွင္မဟာသမေထရ္ကဦးေဆာင္ျပဳလုပ္ပါတယ္၊
အခ်ိန္အားျဖင့္( ) လႀကာပါတယ္ ၊
          သဂါၤယတနာတင္ျပီးေတာ့၊ဘုရင္နဲ႔သံဃာထုက၀ဇၹီရဟန္းေတြကိုသင္တို႔ဒီအဓမၼ၀ါဒကို
စြန္႔လွြတ္ပါ၊မစြန္႔ရင္မခ်ီးျမင့္ဘူးမေထာက္ပံ့ဘူး၊၀ိုင္းပါယ္မယ္ဆိုိေတာ့၊အဲဒီ၀ဇၨီရဟန္းေတြကသူတို႔
၀ါဒကိုမစြန္႔ဘူး၊ေကာသမၺီျပည္ဘက္ေရြ႔ေျပာင္းသြားႀကျပိးမဟာသဂီတိဂုိဏ္း(မဟယာနဂိုဏ္း)ဆုိ
ျပီးေထာင္လုိက္ႀကတယ္၊
          ေနာက္ပိုင္းမွာဂုိဏ္းေပါင္း ( ၁ဂ ) ဂိုဏ္းေလာက္အထိကဲြျပီးတည္ေထာင္ႀကတယ္၊
        အဲဒီစင္ျပိဳင္ဂုိဏ္းေတြကရွင္ျပိဳင္သာသနာဆိုျပီး၊ပိဋိကတ္က်မ္းစာမ်ားကိုေရွ႔ေနာက္၊ကေျပာင္း
ကျပန္လုပ္ႀကတယ္၊နိကယ္တစ္ခုမွသုတ္ကိုတစ္ျခားနိကယ္ထဲကိုထဲ့လုိထဲ့၊ဇာတကမ်ားကို၀ိနယပိဋ
ကတ္ထဲထဲ့လုိထဲ့၊သုတၱန္မ်ားကိုလဲအဘိဓမၼာထဲသို႔ေျပာင္းေရြ႔ထားလုိက္ႀကတယ္၊ပါ႒ိကိုျပင္ဆင္ျပီးအ
နက္အဓိပါယ္တစ္မ်ိးဖြင့္ဆုိျပိးမိမိတုိ႔လိုရာဘက္သုိ႔ဆဲြျပီးျပန္ဆိုႀကတယ္၊မိမိတို႔မႀကိုက္သည့္သုတ္၊၀ိ
နည္းတို႔ကိုျဖဳတ္ပစ္ျပိး၊မိမိတုိ႕ဓေလ့စရိုက္နွင့္ကိုက္ညီတဲ့ဓေလ့ရုိက္နဲ႔ကိုက္ညီတဲ့သုတ္၊၀ိနည္းမ်ားကို
ထဲ့သြင္းေရးဆဲြထားႀကတယ္၊
Page 10
          ၀ိန္ည္း()က်မ္းမွာပါတဲ့(ပရိ၀ါပါဠိေတာ္ကိုျဖဳတ္ပစ္ႀကတယ္၊တစ္ခ်ိဳ႔ကမူအဘိဓမၼာတစ္ခုလုံး
ကိုျဖဳတ္ပစ္လုိက္ႀကတယ္၊ပဋိသမၻိဒါမဂၢ၊မဟာနိေဒၵသ၊စူဠနိေဒၵသ၊ပါဠိေတာ္မ်ားကိုျဖဳတ္ပစ္ႀကတယ္၊
ဇာတကပါဠိေတာ္မွဇာတ္ေတာ္တစ္ခ်ိဳ႔ကိုထုတ္ပယ္ျပီးအသစ္စီရင္ေရးသားထဲ့သြင္းထားႀကတယ္၊
          ရတနာသုံးပါနဲ႔မစပ္ဆိုင္တဲ့မဥၥဴသီရိနိကာယဂုိဏ္းအသစ္ကိုတည္ေထာင္လာတယ္။
သဃာန္း၀တ္ပုံကိုတစ္မ်ဳိးထြင္တယ္၊ရဟန္းပရိကၡရာမ်ားကိုလဲပုံစံတစ္မ်ဳိးထြင္ျပီးေနပုံထိုင္ပုံသြားလာပုံ၊အက်ၤိခ်ဳပ္ပုံ၊ေဘာင္းဘီပုံစသည္ျဖင့္မ်ိဳးမ်ိဳးတီထြင္က်င့္ႀကံလာႀကတယ္၊
ေနာက္ပိုင္းမွာဂုိဏ္းေပါင္း ( ၁ဂ ) ဂိုဏ္းေလာက္အထိကဲြျပီးတည္ေထာင္ႀကတယ္၊အဲဒီဂုိဏ္းေတြရဲ႔
အက်င့္ေတြကုိဗုဒၶဘာသာလုိ႔အမည္ခံထားတဲ့နိုင္ငံေတြမွာလက္ခံက်င့္သုံးေနႀကတာခုထိမ်က္ျမင္
ေတြျမင္နိုင္ပါတယ္၊
          တတိယသဂၤါယတနာကိုဘုရားပရိနိဗၺာန္ျပဳျပီး ( ၂၃၅ ) နွစ္မွာတင္နိုင္တယ္ဆုိေတာ့
တတိယသဂၤါယတတာတင္တဲ့အႀကာင္းေနာက္ဆက္လက္ေလ့လာႀကေအာင္

 http://vocaroo.com/i/s1XdFYsUM4ma

 http://vocaroo.com/i/s1JpKeEXKdih

ဆက္လက္ေရးပါမည္
ေမာင္သုည
20-April -2014

No comments:

Post a Comment